12. kesäkuuta 2012

Russian Dancing Men

Tänään olin Pilvillä yötä ouo Menin eilen niille joskus kahden aikaan, ja tänään äiti haki mut pois joskus kolmelta. Mitäs kaikkea me tehtiinkään eilen...? :D kaikkee jännää ja älyvapaata. Istuttiin esimerkiksi rannassa kauan ja annettiin hyttysten imee meidät kuiviin. Hölskyteltiin jalkoja ensiksi vain laiturilla vedestä, kunnes vetäisin housut pois (oli mulla alkkarit jalassa vielä) ja lähdin kahlaamaan. Hyi hitto ku se oli kylmää unu vaikka se lämpömittari väitti toista... Sitten jossain vaiheessa iltaa/yötä Pilvi kutitti mut hengiltä .___. olen liian helppo uhri, vaikka kuinka yritin potkia naamaan. Piirrettiin myös kaikenlaista ja Pilvi heitti kaikkia jänniä ideoita, kuten pissalla oleva mies. Ja kyllähän me sellaset piirrettii :D Tänään käytiin pyöräilemässä jollekkin kasvitarhalle jäätelölle ja smurffille.
Käytiin tänään sitten äidin ja Oonan kanssa myös äidin työkaverilla kylässä ja kahvittelemassa (mä juissittelin). Niillä on sellainen basset fauve de bretagne-koira, Iitu. Se on aika ujo ja arka ja se pelkää vähän pikkulapsia. Mut tää oli varmaa eka kerta, ku se anto munki rapsuttaa sitä kunnolla :D se oli hellyyttävä kaveri nwn

Huomenna parturiin ja kaupungille. Haluun ite ainakin käydä Lelushopissa nwn olen henkisesti muuttanut nyt mikä-mikä-maan dinosaurus-osastolle.



3 kommenttia:

  1. voi ei luin et "mä jussittelin" :::D

    VastaaPoista
  2. kiva blogi sulla :)
    käy kattoo munki ja lukijaks saa liittyä! ;)
    http://miiaann.blogspot.fi/

    VastaaPoista