13. kesäkuuta 2012

I'm gonna run to you

Tämä päivä on mennyt lähinnä kaupungilla ja Valkeakoskella. Aamulla mentiin Tiiriön Sittariin, käytiin ensiksi Tiimarissa, sitten menin parturiin ja ajettiin sitten sen jälkeen keskustaan. Käytiin kenkäkaupassa, josta mulle löydettiin kumpparit ja mulla meni siellä hermo Oonan kanssa, kun se kokeili kaikkia mahdollisia korkokenkiä, ja mentiin sitten Lelushoppiin, koska halusin :D Valkeakoskella sitten lämmitettiin rantasauna ja käytiin uimassa/kahlaamassa, tällä kertaa se talviturkki lähti. Kylmää oli.


En saanu musta ja mun tukasta mitään edustavampaa kuvaa :) kestäkää
Ostin tälläisen, koska en omista pienempää tyhjäsivuista vihkoa, ja koska niitä ei voi olla koskaan liikaa. Tiimarista.

Ja mun triceratopsi ♥ Lelushopista


1 kommentti:

  1. hiukses näyttää oransseilt tos XD
    toisaalta mun hiukset näyttää joka kuvas oransseilt perkele

    VastaaPoista