14. kesäkuuta 2012

Papapada dum

Tänään nukuin pitkään... Ja leikin aamulla Oonan kanssa takapihalla dinosauruksilla :D oli kivaa. Sitten Oona halusi lähteä uimaan, ja sitten äitikin oli lähdössä ja sitten mulla ja äidillä tuli pientä sanaharkkaa: se alko tuputtaa mulle uimapukua ja että on pakko nyt tulla uimaan ja niin, olisin voinut tulla, mutta en halunnut uida, joten siinä sitten huudettiin tästä turhasta asiasta. Luovutti se kuitenkin uimapuvun kanssa, kun en ollut pukenut sitä ja se tuli hakemaan mua kädestä sisältä autoon. Otin vihon ja kynät mukaan, joten piirsin rannalla. Siellä oli kaikenlaisia puolituttuja, ja vedestä kuuluikin kaiken moisia sanoja huutaen, kuten ''vitun lutka'' ja kaikkea muuta, joka ei sovi pikkuisten korville, joita rannalla myös oli.



Siinä teille kuva niistä mun hiuksista ja mun järkyttävästä pärstästä


JA SITTEN supertärkeääilmoitusasiaa. Jokakesäisen rutiinin mukaan lähdetään äidin ja Oonan kanssa sukulaisten luokse Suomen pohjoispäähän. Lähdemme maanantaina ajelemaan ensiksi Vaalaan, ja sieltä Kolariin, ja sieltä joskus viikon kahden päästä takaisin. Joten, melko pitkä postaustauko tiedossa. Saatan jossakin välissä päästä kirjoittelemaan vähän pikapostauksia, mutta tauon jälkeen tulee über pitkä postaus, johon tungen kaikki mahdolliset kuvat ja tekstit, nauttikaa. Joten, heihei vähäksi aikaa :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti