2. kesäkuuta 2012

Huoltoaseman vessan seinissä oli valheita rakkaudesta

Anteeks hirveesti, mulla ei oo pitkään aikaan ollu mitään kunnollisia kuvia, mutta tähän asiaan tulee muutos! Mutta ei vielä ...

Tänään oli kevätjuhla. Olin laittanut kellon soimaan väärään aikaan, eli silloin kun kevätjuhla alkaa, mutta onneksi Pilvi herätti mut aamulla oikeaan aikaan tekstiviestillä :D olin aika ninja. Kevätjuhlassa ei tapahtunu oikein mitään ihmeellistä, paitsi että joku oli kössiny mun kellopelivälisoittonuotit, joten jouduin roikkumaan muistin varassa :c urh, mutta taisi sekin ihan hyvin mennä, Pirkko ainakin näytti peukkua lopuksi nwn Laulettiin sitten siellä, silloin ei kukaan kyllä hirveästi jammaillut niinkuin harjoituksissa. Todistustenjaossa (ja muutenkin) on ärsyttävää olla ekana, silloin ei voi ottaa kenestäkään mallia, että miten homma pitäisi suorittaa, ja tulee paineita. Tai sen saa kuitenkin heti pois alta, joka on hyvä juttu.
Sitten mentiin luokkaan, enkä muuten itkeny salissa, mutta luokassa olin märy kurkussa, ku ope puhu ja kehu meitä oikei hirveesti ja tällästä. Annoin opelle myös sen kortin ja saatiin cd:t, joissa oli leirikoulukuvat. En oo vielä niitä kattonu, katon varmaan myöhemmin.
Keskiarvoni todistuksessa oli 8,5, johon olen ihan tyytyväinen.

Lähettiin sitten melko pian Poria kohti serkun ylioppilasjuhliin. Menomatkalla kuuntelin lähinnä musiikkia ja lauloin Alice Cooperia takapenkillä, loppumetreillä kiusasin Oonaa ja tökin sitä. Ei siellä juhlissa sitten mitään kummosempaa, istuin vaa jossain nurkassa ja näytin sisäistä keskisormea, kun kaikki vaan tuputti että mee ottamaan lisää syötävää hae nyt jotain onko nälkä diipadaapa.

Mut hei, nyt se alko! :D kesäkesäkeeesääääloma ♥ ah, täällä kylläkin sataa tai jotain sinnepäin, mutta toivotaan huomiselle parempaa keliä



2 kommenttia: