6. kesäkuuta 2012

Anna mun viedä

Eilen, tiistaina, oli Jennin synttärit/hupailukerta. Olimme kuitenkin sodassa tällä kertaa vain neljän miehen voimin, paikalla oli siis minä, Elle, Sofia ja tietenkin Jenni. Syötiin jäätelöä heti niin paljon, että sen jälkeen kukaan ei oikein jaksanu syödä mitään. Sitte pelattiin ulkona jotain peliä, jonka nimeä en koskaan muista. Pelattii sisällä Wiitä, Elle pääsi oikein vauhtiin tenniksessä ja pesäpallossa varsinkin, jossa se aina osui palloon joka lyönnillä. :D oli tosi kivaa.
Mummi on ollu nytten meillä oisko maanantaista asti, joten ollaan oltu kolmistaan kotona, kun iskä on ollu töissä... Oonan kanssa ollaan lähinnä (tai siis minä olen) pelattu PokePark-peliä Wiillä, jonka pääsin justiinsa tänään läpi. Ja nyt vituttaakin, koska mulla ei oo ny mitään tekemistä .____. Eilen kuitenkin aattelin piirtää koko yön, mutta ideat loppui siinä kahen aikaan, joten laitoin nukkumaan. Aattelin tänään katella pokemonleffoja netistä, toivottavasti suomeksi, ja piirtää samalla, jos vain saan käyttää konetta siihen asti, eikä kukaan tule hengellistä harrastustani keskeyttämään.
Mutta tänään leikin ulkona aamulla Oonan kanssa jotain kokkileikkiä, jossa olin vaativa ranskalainen asiakas, joka palautti hummeriannoksensa.



Tervetuloa teelle !

1 kommentti:

  1. No en uskalla pelata IRL tennistä D: Nimittäi kerran ku mark ja iskä pelas sitä niin se pallo tuli mun nenää ja veri roisku...

    Ps. sarkasmi XXXD osuin hyvin siihen pesäpalloon joo

    VastaaPoista